Секція 1

Шкільна інформатика: новий стандарт, методика викладання, підготовка вчителів.

Робота секцій в Інтернет-режимі: 7-18 квітня 2014
Обговорення матеріалів на блозі: 17 квітня 2014



Секція 1. Інформатика в початковій школі: перспективи й реалії сьогодення.

  1.     Методика викладання інформатики в початковій школі.
  2.     Науково-методичне й навчально-методичне забезпечення предмета "Сходинки до інформатики".
  3.     Підготовка вчителів до викладання предмета "Сходинки до інформатики" в системі післядипломної педагогічної освіти.
  4.    Формування інформатичної компетентності всіх учасників освітнього процесу в початковій школі. 

7 комментариев:

  1. Питання для обговорення:
    1. Виберіть, які навички 21 століття, на Вашу думку, можна сформувати в дітей молодшого шкільного віку в процесі вивчення курсу «Сходинки до інформатики»:
    • Інформаційна грамотність
    • Висока продуктивність праці
    • Аналітичне мислення
    • Швидкий пошук та обробка інформації
    • Ефективне спілкування
    • Творче ставлення до справи
    • Робота в проектах
    • Робота в команді
    • Вирішення проблем
    • Уміння брати відповідальність на себе
    • Життєві компетентності

    2. Яким Ви бачите сучасний урок інформатики в початковій школі?

    3. Які форми підвищення кваліфікації Ви вважаєте доцільними для підготовки до викладання предмета «Сходинки до інформатики»?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. На мою думку, всі запропоновані навички можна сформувати в учнів початкової школи, але за умови впровадження в навчально-виховний процес інноваційних педагогічних технологій, які передбачають активні методи, форми та прийоми роботи з учнями, та якими майстерно володіє сам педагог, Форми підвищення кваліфікації доцільні як очні, так і дистанційні. Це залежить від рівня професійної майстерності вчителя та володіння ним ІКТ.

      Удалить
  2. Пока не готова выбирать из перечня предложенных вопросов Светланы Иванисовой (опыта мало) ;( Больше интересует тема "Формування інформатичної компетентності всіх учасників освітнього процесу в початковій школі." Думаю, что здесь возможны разные способы, но самое главное: привлечение к работе на сайте школы, социальных сетях, блоге учителя, в интернет-конкурсах и конкурсах связанных с созданием электронных документов. Это развивает коммуникационные компетентности ученики-родители-учителя-администрация и информационные.

    ОтветитьУдалить
  3. Згодна з вами, Тетяна, на сьогоднішній день існує дуже багато форм методів для формування інформаційної компетентності всіх учасників освітнього процесу.. Від учителя початкових класів, який, з огляду на специфіку предметного навчання, змушений працювати з різнопредметним матеріалом, окрім загальних інформаційних умінь, вимагаються ще й уміння інтегрувати міжпредметні відомості, створювати якісно новий власний навчальний матеріал. Таким чином сучасний учитель початкових класів повинен володіти основними прийомами роботи в мережі Інтернет, розуміти, як організовані служби глобальної мережі, якими ресурсами можна скористатися для поповнення своїх методичних знань, як дізнатися через Інтернет про педагогічний досвід. Необхідними для вчителя є знання, навички та вміння щодо організації та виконання пошуку потрібної інформації, що зберігається у веб-документах, здійснення за допомогою електронної пошти зв’ язку зі своїми колегами.

    ОтветитьУдалить
  4. Як Ви вважаєте, де і як повинен всьому цьому навчитися педагог?

    ОтветитьУдалить
    Ответы
    1. Прежде всего, самостоятельно. Тем более есть продвинутые ученики, учителя, много дистанционных тренингов. Думаю, что школа тоже должна принимать участие в этом: хотя бы в каникулы организовывать "ликбезы". А администрацию надо заинтересовывать в том, чтобы эти занятия проводились.

      Удалить
  5. Этот комментарий был удален автором.

    ОтветитьУдалить