Статті

  1. Аксьонова Е.Е. ПРОЕКТ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ В ГАЛУЗІ ІКТ. СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ В СЕРЕДОВИЩІ ПРОГРАМ MICROSOFT OFFICE
  2. Анісімова Г.О., Нікулочкіна О.В. ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
  3. Бєльчев П.В., Кусакін А.О., Окса М.М. РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЇ В СИСТЕМІ ОСВІТИ
  4. Васильченко. С.В. З яким графічним редактором працювати учням 2 класу за програмою «Сходинки до інформатики»?
  5. Воротникова І.П. УДОСКОНАЛЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІКТ
  6. Дивак В.В. ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
  7. Кобзарева Т.Є. ОСОБЕННОСТИ СОЗДАНИЯ УРОКА МИГ И ВНЕКЛАССНОГО МЕРОПРИЯТИЯ МИГ (МЕДИАОБРАЗОВАНИЕ)
  8. Коваленко П. МЕДІАФЕСТИВАЛЬ «МОСКВА-ЗАПОРІЖЖЯ» ЯК СПОСІБ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІДЕЙ ПРЕДМЕТУ «МЕДІАКУЛЬТУРА» ТА РЕАЛІЗАЦІЯ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
  9. Костюк В.М. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОГО ЛАНДШАФТУ ТА ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ В УМОВАХ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ
  10. Миронюк О.ІШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
  11. Нікулочкіна О.В. ІНТЕРНЕТ-АДИКЦІЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ?
  12. Онопрієнко О.В. ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
  13. Плотникова О.В. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ КУРСУ «СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ» В УМОВАХ УПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ДЕРЖАВОГО СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ

Cтатті з інших Конференцій за напрямком "Впровадження ІКТ"

  1. Корицька Г.Р., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Запоріжжя).Використання ІКТ у шкільному курсі української мови. 
  2. Короткина И.Б. Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте РФ (Россия, г. Москва). Цифровой разрыв: образование на границе эпох. 
  3. Шиліна Г.А.Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 (Україна, м.Мелітополь). Дистанційне навчання української мови - складова сучасної мовної освіти. 
  4. Шулак В.Л., Державний навчальний заклад «Донецький ліцей  професійно-технічної освіти» (Україна, м.Донецьк). Методика поєднання структурно-логічних схем із картами розуму («MIND MAP»).  
  5. Могілевська В.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Використання дистанційних форм навчання в практиці роботи позашкільних закладів. 
  6. Cазанович Л.В., Запорожский государственный медицинский университет (Украина, г.Запорожье). Система последипломного образования: самообразовательная деятельность преподавателя иностранного языка неязыкового вуза в контексте информационно-компьютерных технологий 
  7. Бабко Т.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Формування інформаційної політики єдиного освітнього простору як основа ефективного управління профільним навчанням. 
  8. Ляшенко С.І., НВК ДНЗ-ЗНЗ №9 (Україна, Запорізька обл., м.Енергодар), Дорошенко З.П., Погрібняк Н.В., КЗ “Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти” ЗОР (Україна, м Запоріжжя). Інтегрування ІКТ в освітній процес в умовах ДНЗ (на прикладі  компетентності дошкільників. ППД творчої групи закладу) (стендова доповідь).
  9. Руденкова О.І., Педан С.М., Чекоданова А.А., ДНЗ №42 «Сонечко» (Україна, м. Запоріжжя).Сучасна комп’ютерна наочність в освітньому просторі дошкільного навчального закладу.
  10. Букреєва С.М., Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради (Україна, м. Енергодар). Організаціяметодичної роботи педагогів малого міста засобами віртуального університету.

3 комментария:

  1. Мне очень близки мысли Онопрієнко О.В. в статье. Давно пробую методику Шулака В.Л., что очень помогает на уроках. Работа Бабко Т.М. очень злободневна и это нужно каждой школе, району, городу. Лишь тогда можно говорить о том, что есть результаты работы и какие. Иначе как говорит Короткина И.Б. этот разрыв будет все больше. Мы не в пропасти, потому что еще барахтаемся как та лягушка:)

    ОтветитьУдалить
  2. В статті Анісімової Г.О. та Нікулочкіної О.В.розкрито не тільки проблеми сучасного уроку, а й визначено шляхи їх подолання. Стаття актуальна і для молодих спеціалістів, і для досвідчених педагогів.

    ОтветитьУдалить
  3. Розділяю думки Бєльчева П.В., Кусакіна А.О., Окса М.М. щодо ролі педагогічних інновацій в системі освіти. Тенденції розвитку суспільства, затверджені освітні стандарти вимагають від педагогів нових підходів до реалізації навчальних програм, а значить і до оновлення системи освіти. Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту., забезпечуючи учнів високим рівнем мотивації, активізації пізнавальної діяльності, психологічним комфортом, високою результативністю і.т.п. Оволодіння та впровадження сучасних педагогічних технологій в навчально-виховний процес є умовою інноваційного розвитку кожного освінього закладу.

    ОтветитьУдалить