Статті
- Аксьонова Е.Е. ПРОЕКТ ПІДГОТОВКИ ВЧИТЕЛІВ В ГАЛУЗІ ІКТ. СТВОРЕННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ВПРАВ В СЕРЕДОВИЩІ ПРОГРАМ MICROSOFT OFFICE
- Анісімова Г.О., Нікулочкіна О.В. ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОГО УРОКУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
- Бєльчев П.В., Кусакін А.О., Окса М.М. РОЛЬ ПЕДАГОГІЧНИХ ІННОВАЦІЇ В СИСТЕМІ ОСВІТИ
- Васильченко. С.В. З яким графічним редактором працювати учням 2 класу за програмою «Сходинки до інформатики»?
- Воротникова І.П. УДОСКОНАЛЕННЯ ПІСЛЯДИПЛОМНОЇ ПЕДАГОГІЧНОЇ ОСВІТИ НА ОСНОВІ ВПРОВАДЖЕННЯ ІКТ
- Дивак В.В. ВИКОРИСТАННЯ МЕДІАОСВІТНІХ ТЕХНОЛОГІЙ У НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНОМУ ПРОЦЕСІ СУЧАСНИХ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ
- Кобзарева Т.Є. ОСОБЕННОСТИ СОЗДАНИЯ УРОКА МИГ И ВНЕКЛАССНОГО МЕРОПРИЯТИЯ МИГ (МЕДИАОБРАЗОВАНИЕ)
- Коваленко П. МЕДІАФЕСТИВАЛЬ «МОСКВА-ЗАПОРІЖЖЯ» ЯК СПОСІБ РОЗПОВСЮДЖЕННЯ ІДЕЙ ПРЕДМЕТУ «МЕДІАКУЛЬТУРА» ТА РЕАЛІЗАЦІЯ УЧНІВ У ПОЗАУРОЧНИЙ ЧАС
- Костюк В.М. ФОРМУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЙНОГО ЛАНДШАФТУ ТА ТРАЄКТОРІЇ НАВЧАЛЬНО-ПІЗНАВАЛЬНОЇ
ДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ
ТЕХНОЛОГІЙ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ В УМОВАХ СІЛЬСЬКОЇ ШКОЛИ
- Миронюк О.І. ШЛЯХИ ЗБЕРЕЖЕННЯ ЗДОРОВ’Я УЧНІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ
- Нікулочкіна О.В. ІНТЕРНЕТ-АДИКЦІЯ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ: МІФ ЧИ РЕАЛЬНІСТЬ?
- Онопрієнко О.В. ПОРТФОЛІО ЯК ЗАСІБ КОНТРОЛЮ РЕЗУЛЬТАТІВ НАВЧАННЯ УЧНІВ НА ЗАСАДАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ
- Плотникова О.В. ФОРМУВАННЯ
ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МОЛОДШИХ ШКОЛЯРІВ НА УРОКАХ КУРСУ
«СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ» В УМОВАХ УПРОВАДЖЕННЯ НОВОГО ДЕРЖАВОГО
СТАНДАРТУ ПОЧАТКОВОЇ ЗАГАЛЬНОЇ ОСВІТИ
Cтатті з інших Конференцій за напрямком "Впровадження ІКТ"
- Корицька Г.Р., Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти (Україна, м.Запоріжжя).Використання ІКТ у шкільному курсі української мови.
- Короткина И.Б. Российская академия народного хозяйства и государственной службы при Президенте РФ (Россия, г. Москва). Цифровой разрыв: образование на границе эпох.
- Шиліна Г.А., Мелітопольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №11 (Україна, м.Мелітополь). Дистанційне навчання української мови - складова сучасної мовної освіти.
- Шулак В.Л., Державний навчальний заклад «Донецький ліцей професійно-технічної освіти» (Україна, м.Донецьк). Методика поєднання структурно-логічних схем із картами розуму («MIND MAP»).
- Могілевська В.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Використання дистанційних форм навчання в практиці роботи позашкільних закладів.
- Cазанович Л.В., Запорожский государственный медицинский университет (Украина,
г.Запорожье). Система последипломного
образования: самообразовательная деятельность преподавателя иностранного
языка неязыкового вуза в контексте информационно-компьютерных технологий
- Бабко Т.М., КЗ «Запорізький обласний інститут післядипломної педагогічної освіти»
ЗОР (Україна, м.Запоріжжя). Формування інформаційної політики єдиного освітнього простору як основа ефективного управління профільним навчанням.
- Ляшенко С.І., НВК ДНЗ-ЗНЗ №9 (Україна,
Запорізька обл., м.Енергодар), Дорошенко
З.П., Погрібняк Н.В., КЗ “Запорізький обласний інститут післядипломної
педагогічної освіти” ЗОР (Україна, м Запоріжжя). Інтегрування ІКТ в освітній процес в умовах ДНЗ (на прикладі компетентності дошкільників. ППД творчої групи закладу) (стендова доповідь).
- Руденкова О.І., Педан С.М., Чекоданова А.А., ДНЗ №42 «Сонечко» (Україна, м. Запоріжжя).Сучасна комп’ютерна наочність в освітньому просторі дошкільного навчального закладу.
- Букреєва С.М.,
Науково-методичний центр управління освіти Енергодарської міської ради
(Україна, м. Енергодар). Організаціяметодичної роботи педагогів малого міста засобами віртуального університету.
Мне очень близки мысли Онопрієнко О.В. в статье. Давно пробую методику Шулака В.Л., что очень помогает на уроках. Работа Бабко Т.М. очень злободневна и это нужно каждой школе, району, городу. Лишь тогда можно говорить о том, что есть результаты работы и какие. Иначе как говорит Короткина И.Б. этот разрыв будет все больше. Мы не в пропасти, потому что еще барахтаемся как та лягушка:)
ОтветитьУдалитьВ статті Анісімової Г.О. та Нікулочкіної О.В.розкрито не тільки проблеми сучасного уроку, а й визначено шляхи їх подолання. Стаття актуальна і для молодих спеціалістів, і для досвідчених педагогів.
ОтветитьУдалитьРозділяю думки Бєльчева П.В., Кусакіна А.О., Окса М.М. щодо ролі педагогічних інновацій в системі освіти. Тенденції розвитку суспільства, затверджені освітні стандарти вимагають від педагогів нових підходів до реалізації навчальних програм, а значить і до оновлення системи освіти. Навчання з використанням інноваційних технологій якісно перевищує класичну освіту., забезпечуючи учнів високим рівнем мотивації, активізації пізнавальної діяльності, психологічним комфортом, високою результативністю і.т.п. Оволодіння та впровадження сучасних педагогічних технологій в навчально-виховний процес є умовою інноваційного розвитку кожного освінього закладу.
ОтветитьУдалить