- Бєсова О.Г. МЕДІАОСВІТНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ФОРМУВАННІ ІНФОРМАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ
- Бондар О.І. ФОРМУВАННЯ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ШЛЯХОМ ВПРОВАДЖЕННЯ МЕДІАОСВІТИ
- Горбачевська О.П. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ЯК ЗАСІБ ПЕРСПЕКТИВНОГО
- Завгородній М.П., Омельянчик Л.О. ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНО-ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЙ У ВИКЛАДАННІ ХІМІЇ
- Іванісова С.І. ТЕХНІЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ КУРСУ «СХОДИНКИ ДО ІНФОРМАТИКИ»
- Іванов С.А. МЕДИЙНАЯ И ИНФОРМАЦИОННАЯ ГРАМОТНОСТЬ КАК СОВОКУПНОСТЬ БАЗОВЫХ ТЕХНОЛОГИЙ В СИСТЕМЕ НЕПРЕРЫВНОГО САМООБРАЗОВАНИЯ
- Іваницький О.І. ІНФОРМАЦІЙНО-ОСВІТНЄ СЕРЕДОВИЩЕ У МЕТОДИЧНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ФІЗИКИ
- Клименко О.Л. ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ НАВЧАЛЬНО – ВИХОВНИХ ПРОЕКТІВ У ФОРМУВАННІ ЦІЛІСНОЇ ОСОБИСТОСТІ УЧНІВ
- Колос К.Р. СЛУЖБА GOOGLE SITES ЯК ЗАСІБ УЗАГАЛЬНЕННЯ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСВІДУ ВЧИТЕЛЯ
- Ласкова Н.О. ВИКОРИСТАННЯ ІКТ В УПРАВЛІНСЬКІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ
- Литвинова С.Г. КЛЮЧОВІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ХМАРО ОРІЄНТОВАНИХ НАВЧАЛЬНИХ СЕРЕДОВИЩ ЗАГАЛЬНООСВІТНІХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ ВЧИТЕЛЯМИ УКРАЇНИ
- Муртазієв Е.Г. ПРОБЛЕМА ФОРМУВАННЯ ПРЕДСТАВЛЕННЯ КУЛЬТУРНО-ІСТОРИЧНОЇ СКЛАДОВОЇ В МЕТОДИЧНІЙ СИСТЕМІ НАВЧАННЯ МАТЕМАТИКИ
- Патрушева І.А.ДОСВІД ВПРОВАДЖЕННЯ І ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМ УПРАВЛІННЯ НАВЧАЛЬНИМ ПРОЦЕСОМ У ІНФОРМАЦІЙНОМУ ОСВІТНЬОМУ СЕРЕДОВИЩЕ
- Сокол І.М. РОЗРОБКА ОСВІТНЬОГО КОНТЕНТУ ЗА ДОПОМОГОЮ КВЕСТ-ТЕХНОЛОГІЇ
- Телятник К.В. ОБЕСПЕЧЕНИЕ МНОГОУРОВНЕВОСТИ МУЛЬТИМЕДИЙНОЙ ДИДАКТИКИ СРЕДСТВАМИ СОВРЕМЕННЫХ ИКТ
- Федан Н.В. ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ВСІХ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ В ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
- Чернікова Л.А. РОЗВИТОК ІТ-КОМПЕТЕНТНОСТІ ПЕДАГОГІВ В КОНТЕКСТІ РОЗБУДОВИ ЄДИНОГО ІНФОРМАЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ РЕГІОНУ
- Швець Ю.О. ДИДАКТИЧНІ ЗАСОБИ ПРОГРАМНОГО КОМПЛЕКСУ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ MOODLE
- Циммерман Г.А., Циммерман О.В. ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДРУЧНИК — ПРОБЛЕМА ВИБОРУ ЗАСОБІВ ТА ТЕХНОЛОГІЇ РОЗРОБКИ
Тези
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Все тезы очень интересные, вопросы и темы, которые поднимаются злободневны. Ни могу никому дать предпочтение. Приятно, что много тез о медиаобразовании и информационной образовательной среде. Мне кажется, что самыми важными есть вопросы разработки образовательного контента и мультимедийной дидактики. Без них не возможно помочь учителю построить современный урок. Пока весело - используем готовое, только поискать приемлемое. Но эта база стареет и нужно алгоритмы, методики современной подготовки урока. Что отражено в тезах Сокол І.М. и Телятник К.В.
ОтветитьУдалить